מתעניינים בפתיחת חשבון מסחר בחבר בורסה? לחצו כאן>>
אורי גלבוע - מנכ"ל חברת SaverOne, התארח במפגש זום שקיימנו עם הסוחרים בבורסה. SaverOne פיתחה, מייצרת ומשווקת מערכת שיוצרת אזור נהיגה בטוח על ידי נטרול אפליקציות מסכנות חיים, כל עוד הרכב בתנועה.
"יותר מ-25% מתאונות הדרכים בארה"ב קשורים בהתעסקות בטלפון הסלולרי. המערכת של SaverOne מותקנת בצורה סמויה כך שלא נדרש שיתוף פעולה מצד הנהג"
רוצים להירשם חינם למפגשי האונליין ולצפות ברשימת המפגשים? לחצו כאן>>
גלבוע אמר בפתיחת המפגש: "אנחנו פה כדי לטפל באחת הבעיות הגדולות ביותר בתחום תאונות הדרכים, אולי הבעיה מספר 1 - היסח הדעת כתוצאה משימוש בטלפון הסלולרי. אנחנו פה כדי להציל חיי אדם".
SaverOne הוקמה ב-2015. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב החל מיוני 2020. לחברה יש יותר מעשרה פטנטים רשומים בישראל ובעולם, היא גייסה כ-10 מיליון דולר בגיוסים פרטיים וגייסה עוד 14 מיליון דולר בבורסה בת"א. SaverOne מעסיקה כיום כ-32 עובדים. לחברה יש שורה של משקיעים אסטרטגיים, בהם UMI ישראל, קשת ואיתוראן. על לקוחות החברה בישראל נמנים צה"ל, המשטרה וחברת השכרת הרכב אלדן.
לפי נתונים שגלבוע הציג במפגש, יותר מ-25% מתאונות הדרכים בארה"ב קשורים בהתעסקות בטלפון הסלולרי. העלות של כ-1.6 מיליון תאונות דרכים בשנה בארה"ב מוערכת ב-300 מיליארד דולר. המערכת של SaverOne מותקנת בצורה סמויה כך שלא נדרש שיתוף פעולה מצד הנהג. ההגנה היא סלקטיבית, מה שמאפשר לטלפונים של שאר הנוסעים ברכב להמשיך לעבוד כרגיל. המערכת משנה מוד פעולה בהתאם למיקום הטלפון ומצב הרכב. מדיניות ההגנה משתנה בהתאם לצרכים הייחודיים של כל ארגון. במצב של שליחת הודעת וואטסאפ לנמען שנוהג באותו רגע ברכב שמותקנות בו מערכת SaverOne, המערכת חוסמת הודעות והתראות והגורם השולח מקבל הודעה אוטומטית שאומרת: "אני נוסע ברכב מוגן ע"י SaverOne, אנא התקשר".
קראו עוד במגזין:
- "חברה של מיליארד דולר? יש משקיעים שחושבים שאנחנו שווים גם 4 מיליארד"
- מהו מכפיל רווח ואיך משתמשים בו לבחירת מניות?
- בחינת כדאיות השקעה באג"ח קונצרני: היכרות עם מונחי יסוד
"השוק הישראלי – בטא מרקט"
לפי גלבוע, SaverOne רואה בשוק הישראלי בטא מרקט עם אלפי התקנות. החברה מעוניינת ליצור שיתופי פעולה עם חברות ביטוח וחברות ליסינג. ההתמקדות בשוק המוסדי תהיה בציי רכב מסחריים (ציי משאיות), תחבורה ציבורית וציי רכב פרטיים.
בנוגע לשאלה על שילוב המערכת ברכבים אוטונומיים, ענה גלבוע: "לא יודע מי מכם קורא את התחזיות האחרונות מתי יהיו רכבים כאלה, העולם מאמין שייקח עשרות שנים עד שיהיו רק רכבים אוטונומיים על הכביש. עד אז, לנו יש הרבה מה לעשות".
בנוגע לשאלה האם חברות הביטוח מתייחסות להתקנת המערכת בכלי רכב, ענה גלבוע: "אנו נמצאים במגעים עם חברות ביטוח וזו אחת השאיפות שלנו, אחד הכיוונים - מצב שבו אם המערכת שלנו תותקן ברכב, חברת הביטוח תוכל לתת הנחה. אנחנו מאמינים שבהמשך זה יקרה".
בתשובה לשאלה מי המתחרים של SaverOne, ענה גלבוע: "יש ניסיונות לפתור את הבעיה באמצעות אפליקציות שונות, אבל אפליקציות, מעצם טבען, מחייבות שיתוף פעולה מצד הנהג, שיכול גם להסירן. יש גם פתרונות שממסכים את כל הרכב, אבל אלה פתרונות בעייתיים, כי הציבור לא יכול לקבל אותם. לא ניתן לחשוב על מצב שגם הנוסעים האחרים ברכב לא יוכלו להשתמש בטלפונים שלהם. האם יש עוד מערכות שיודעות להבדיל בין נהג ונוסע? למיטב ידיעתנו, לא קיים פתרון כזה מלבד הפתרון שלנו".
רוצים לפתוח חשבון מסחר עצמאי במיטב דש טרייד? לחצו כאן >>
להרשמה חינם למפגשי האונליין ולצפייה ברשימת המפגשים, לחצו כאן>>
האמור בהרצאה זו אינו אמור להכיל את כל המידע הדרוש למשקיע זה או אחר. פעילות המסחר בשוק ההון הינה פעילות הטומנת בחובה סיכון ואינה מתאימה לכל אחד. הדוגמאות המופיעות בהרצאה זו הינן תיאורטיות בלבד, ניתנות לצרכי הסברה והמחשה, ואין הסתמך על הנתונים המופיעים בהן. אין לראות באמור או בכתוב כהמלצה לרכישה ו/או למכירה ו/או לביצוע השקעות, פעולות או עסקאות כלשהן או כתחליף לייעוץ השקעות או שיווק השקעות מתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. מיטב דש השקעות בע"מ, חברות בשליטתה וכן בעלי מניותיהן, מנהליהן ועובדיהן, לא יהיו אחראים בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שייגרם כתוצאה מהסתמכות על האמור בהרצאה זו, אם ייגרמו. כל הזכויות בהרצאה זו שייכות למיטב דש בע"מ והעברת חלקים מתוכנה לאחרים, שימוש בהם או פרסומם בכל דרך שהיא, ללא קבלת אישור מראש ובכתב ממיטב דש השקעות בע"מ, הינה אסורה.
איך נפעיל את ווייז ? או אפליקציית פתיחת שער חנייה ?
לפני שמתחילים לנסוע.
תעמוד לפני השער.
לפי חישוב שלי הפסדת. כ. שש שניות.
חברה מעניינת